Slagwerkers gezocht!

maart 10, 2024 0 Door Kim Watkins

🥁 SLAGWERKERS GEZOCHT! 🥁

Wij zijn opzoek naar slagwerkers voor de volgende instrumenten:

– Marching bell / lyra

– Snare drum (met bongo’s)

– Base drum

Lijkt het je leuk om muziek te maken in een gezellige vereniging? Meld je dan nu aan! Je kan altijd komen kijken en zien of dit echt wat voor jou is.

Ervaring (met muziekstukken en dergelijke) is géén vereiste, we repeteren iedere maandag avond.

De repetitieavond vindt plaats op maandagavond in Dorpshuis de Foxel.

De eerste 3 maanden zijn helemaal gratis! Daarna betaal je maar €12,- per maand inclusief les, muziekstukken, instrument(en) met toebehoren, 2 kledingsets en uitjes met de vereniging! Verdere informatie wordt bij aanmelding versterkt.

Geïnteresseerd in onze leuke vereniging en lijkt het je leuk om muziek te maken en mee te lopen met optredens?! Neem dan contact op en plan je kijkavond in!

Wil je meer informatie dan kan je ons bereiken via Facebook Messenger, Instagram DM of WhatsApp/bellen: 0612063196.🎶