Leuk dat je misschien lid wilt worden!

Als je lid wil worden van onze vereniging is ervaring hebben met muziek helemaal niet verplicht. Je krijgt namelijk les van onze instructeur Freddie Dijkstra. Voordat je echt lid wordt, mag je natuurlijk eerst onze repetitie bij komen wonen, maar in verband met het coronavirus ben je verplicht je op te geven/aan te melden. Dit kan via ons contactformulier of Anita Rengers 06-12063196. We kijken uit naar je komst!

Omdat je de eerste 3 maanden niets betaald. Kan je rustig bekijken of het echt iets voor jou is. Daarna betaal je maandelijks €12,- inclusief les, kleding, instrumenten en uitjes met de gehele vereniging!

Let op: de kleding, instrumenten en muziekstukken zijn in bruikleen van de vereniging. Andere voorschriften staan in ons reglement vermeld wat bij inschrijving wordt verstrekt.