Heden

Ook nu, zijn wij nog volop bezig! Onder leiding van Freddie Dijkstra zijn wij druk bezig met het instuderen van gloednieuwe muziekstukken. Naast het instuderen van deze muziekstukken, hebben wij kort geleden een geheel nieuw repetoire de vereniging ingeblazen! Daarom is de vereniging graag aanwezig bij allerlei feesten, serenades en/of andere activiteiten en (grotere) evenementen.

Ook buiten de grenzen van Emmer-Compascuum zijn wij geregeld te horen, denk aan de carnavalsoptocht in Ter Apel en de avondvierdaagse in Stadskanaal & Musselkanaal.. muziekvereniging DES is weer een echt begrip geworden in Emmer-Compascuum & omstreken!

In onze vereniging staat vriendelijkheid centraal. Als we aan het repeteren zijn dan is het altijd erg gezellig. De muziekstukken worden geoefend en er word duidelijk uitgelegd wat de bedoeling is. En als je iets niet snapt is dat geen probleem dan herhalen we het nog een keer. Er heerst altijd een relaxte en gezellige sfeer.